Mediatalo Keskisuomalainen syventää yhteistyötä Googlen kanssa

Mediatalo Keskisuomalaisen digijohtaja Kirsi Hakaniemi kertoo, että Googlen tuotteet vaikuttivat mediatalon tarpeisiin parhaiten sopivalta. Mediatalo Keskisuomalainen

toimitus

Mediatalo Keskisuomalainen siirtyi kesällä käyttämään Google Ad Manageria. Se on käytössä nyt konsernin yli viidessäkymmenessä verkkopalvelussa, kuten Helsingin Uutisten, Vantaan Sanomien, Länsiväylän, Etelä-Suomen Sanomien, Keskisuomalaisen ja Savon Sanomien verkkosivuilla.

Google Ad Manager on reaaliaikainen markkinapaikka, jossa ostetaan ja myydään mainontaa. Samalla Keskisuomalainen otti käyttöön Googlen ohjelmallisen verkoston.

– Google vaikutti meidän tarpeisiimme sopivimmalta tuotteelta, koska haluamme olla digitaalisen mainonnan kehityksen kärjessä, toteaa Mediatalo Keskisuomalaisen digijohtaja Kirsi Hakaniemi

Google on suuri globaali peluri, joka on aiheuttanut murroksen median ansaintamalleihin.

– Haluamme hyödyntää Googlen tuotteita meille järkevällä tavalla, jatkaa Hakaniemi.

Mediatalo Keskisuomalainen on tarjonnut jo useita vuosia yritysasiakkaille Google Ads -mainontaa.

– Toivomme, että Googlen Ad Managerin, samoin kuin muiden Googlen työkalujen, avulla Mediatalo Keskisuomalainen voi entistä paremmin auttaa omia asiakkaitaan kasvamaan, sanoo Googlen maajohtaja Antti Järvinen

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Keskustelu

Tilaa uutiskirje

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.