K-Market Hiidenranta on palkittu K-Market-ketjun Vuoden asiakastyytyväisyyspalkinnolla. K-Market Hiidenrannan asiakastyytyväisyystulokset olivat viime vuoden osalta ketjun parhaat. K-Market-ketjussa on lähes 800 kauppaa.
– Tietenkin se tuntuu hienolta. Asiakastyytyväisyys on vielä sellainen asia mikä on ehkä tärkein, koska se on suoraa palautetta, sanoo kauppias Antti Raiski.
Asiakastyytyväisyystutkimuksessa asiakkaat arvioivat useita osa-alueita, muun muassa kauppojen valikoimaa, laatua, palvelua, siisteyttä ja myymälän ilmapiiriä. Raiski kertoo, että K-Market Hiidenrannassa on alusta asti toimintasuunnitelmassa pidetty asiakastyytyväisyyttä ykkösasiana. Kauppa on ollut toiminnassa nyt noin puolitoista vuotta.
Raiskin mukaan K-Market Hiidenrannassa on panostettu erityisesti muun muassa palveluun, valikoimaan ja siisteyteen.
– Jokainen asiakas pyritään palvelemaan niin hyvin kuin mahdollista, kertoo Raiski.
Kauppiaat kiittävät sekä henkilökuntaansa että asiakkaitaan.
– Paikassa jossa olemme, kauppa on tavallaan yhteisön jäsen ja tuo yhteisöä yhteen, Raiski kuvailee.
K-Market-ketju palkitsee vuosittain ketjun parhaita. Tänä vuonna jaettiin 11 Vuoden kauppias -palkintoa ja 5 Vuoden asiakastyytyväisyyspalkintoa. Asiakastyytyväisyydessä K-Market Hiiidenranta oli koko ketjun paras.